Thursday, September 17, 2009

mengarut hari ini

semalam hati ku sendirian

angin bertiup kencang

mendung berganti hujan

hati ku x keruan

sungguh x tahan aku

sungguh terseksa aku

bila ingat dirimu

ingin ceritakan resahku

mual-mual perutku jadi kembung

pandangan berkunang-kunang

akhirnya kurasakan

apa yang kau katakan

Thursday, July 23, 2009



and... 4 de first time.. aku pra t0nt0nkan my hunny pic..

pic ni time tournament s0ftball kat PSp...(poli seberang perai)...

love???? yes i do... but... as he said : keja cite2 dulu...jgn jadi hambe cinte...

and hope we still together even banyak pr0b datng kaco.,,,

saye sayang awak, b.


ni auni hanani... my bestfren... dy da kawen.. syoknye... heeee
bile tengok membe2 kawen.. ase sayu je... pasni da xleh nak hangout sesame...
da xleh nak kaco2 mamat hensem... heee.... moge auni hanani bahagia dengan husben tercintenye....yusrizal...


ni pic aku gn fara time wedding auny..

besh sangat time ni...

membe yg kitorang sayang da kawen,,

hope dy bahagie gn suami tercinte..

aku gn fara????

nanti kot......!!!!!

heeeeee

SAHABAT

sahabat gn kawan lain...
aku ade sahabat,,
actually kitorang banyak persefahaman n banyak perbezaan
tu la namenye kawan..
kalo same je Borink... hehehhehe
skrg dy da further degree kat ump...
bile kitorng jao.. baru tau ape tu rindu...
ape tu tolenrate...
ape tu sahabat..
hiii
i miss u so much fara...

Monday, January 26, 2009

sh0pping????

ari ni.. aku shopping lg.. kat meGAmall kuantan pahng....
bab ni meMg aku terr0r... tp x dpT cr slipper yg aku suke la.... =(
emmm aku kuar duet rm150 td... blie suo diesel ntok pakei ke bengkel RM50...
nthen ..bile dictionary untuk kegunaan dlm class bi.. hee xleh kongsi tao!!! hish.... hee.. pastu makan kat padi.. mkn ns goreng paprik... adeh...hilng diet aku,,, n air watermel0n...sedaaap...... hiii..tp bNYAK NYAMOK AR KAT CNIE....auccchh!!! hee.. rindu kat blog... blog sehat???? jg dr baik2.. nanti kite chat lg.. bye honey...