Friday, September 18, 2009

TARIAN PANDET

aku nak bagi pendapat aku pasal isu ni...
bg aku,, benda macam ni leh settle elok2.
nape sampai nak sapu MALAYSIA?
nape smpai nak wat TUNJUK PERASAAN
bagi aku org yg xberfikiran matang je yg suke memperbesarkan hal yg kecik cmni.
kadang2 aku pelik dengan warga INDONESIA
hal kecik macam ni diorang sebok nak pertahankan..
nape dyorang x berfikir cmne nak membangunkan masyarakat diorang..
memang la kite haros mempertabatkan budaya dan warisan kite,
tp dengan care yg elok, kan lebih bagus... tidak begitu???
lgp0n ape salahnye malaysia memperkenalkan tarian tu?
kalo sekali pon tarian tu hak mutlak indonesia,
tp dengan cara ni malaysia dapat juge menolong indonesia membangunkan adat dan warisan diorang.
kenape org cina,india,portugis, dll xkesah pon bile MALAYSIA memperkenalkan tarian dyorang??
sebab dyorang berfikiran MATANG
kalo sume negare nak bangkang,malaysia pon leh bangkang gak
kenapa lagu Pramlee Madu3 dinyanyikan semula oleh AHMAD DHANi???
tu le persoalannya..
so marilah kita meMATANGkan fikiran

Thursday, September 17, 2009

mengarut hari ini

semalam hati ku sendirian

angin bertiup kencang

mendung berganti hujan

hati ku x keruan

sungguh x tahan aku

sungguh terseksa aku

bila ingat dirimu

ingin ceritakan resahku

mual-mual perutku jadi kembung

pandangan berkunang-kunang

akhirnya kurasakan

apa yang kau katakan

Thursday, July 23, 2009



and... 4 de first time.. aku pra t0nt0nkan my hunny pic..

pic ni time tournament s0ftball kat PSp...(poli seberang perai)...

love???? yes i do... but... as he said : keja cite2 dulu...jgn jadi hambe cinte...

and hope we still together even banyak pr0b datng kaco.,,,

saye sayang awak, b.


ni auni hanani... my bestfren... dy da kawen.. syoknye... heeee
bile tengok membe2 kawen.. ase sayu je... pasni da xleh nak hangout sesame...
da xleh nak kaco2 mamat hensem... heee.... moge auni hanani bahagia dengan husben tercintenye....yusrizal...


ni pic aku gn fara time wedding auny..

besh sangat time ni...

membe yg kitorang sayang da kawen,,

hope dy bahagie gn suami tercinte..

aku gn fara????

nanti kot......!!!!!

heeeeee

SAHABAT

sahabat gn kawan lain...
aku ade sahabat,,
actually kitorang banyak persefahaman n banyak perbezaan
tu la namenye kawan..
kalo same je Borink... hehehhehe
skrg dy da further degree kat ump...
bile kitorng jao.. baru tau ape tu rindu...
ape tu tolenrate...
ape tu sahabat..
hiii
i miss u so much fara...